Σεπτέμβριος 21, 2014, 23:07:31 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Το portal για το Ιστορικό Αυτοκίνητο!
 
  Αρχική   Forum   Βοήθεια Αναζήτηση Ημερολόγιο Σύνδεση Εγγραφή  
Σελίδες: 1 ... 4 5 [6]   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: SPORTING αυτοκίνητα και πινακίδες ιστορικού οχήματος  (Αναγνώστηκε 8217 φορές)
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΡΙΝΑΣ
Απλό μέλος
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 78


Προφίλ
« Απάντηση #75 στις: Μάιος 01, 2010, 22:44:30 μμ »

Καλησπέρα.Είναι ευκολο το νουμερο του ΦΕΚ και από πότε ισχύει;

ΦΕΚ 1512 Β' τεύχος 9/11/2001 Περί κυκλοφορίας αντικών:


Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ


Έχοντας υπόψη τις διατάξεις:

1. Της παραγράφου 2 του άρθρου 88 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, που κυρώθηκε με το Ν. 2696/1999 (Α' 57).

2. Της υπ' αριθμ. ΣT/1831/1978 (Β' 72) απόφασης του Υπουργού Συγκοινωνιών «περί καθορισμού τρόπου και διαδικασίας χορηγήσεως των αδειών κυκλοφορίας των αυτοκινήτων οχημάτων και των υπ' αυτών ρυμουλκούμενων», όπως ισχύει.

3. Του άρθρου 29Α του Ν. 1558/1985 (Α' 137), όπως αυτό προστέθηκε με το άρθρο 27του Ν. 2081/1992 (Α' 154) και αντικαταστάθηκε με τη παράγραφο 2 του άρθρου 1 του Ν. 2469/1997 (Α' 138).

4. Την ανάγκη καθορισμού των όρων και προϋποθέσεων κυκλοφορίας των παλαιών μηχανοκίνητων οχημάτων (αντίκες), για τις εκδηλώσεις που διοργανώνονται ή για την επισκευή και συντήρηση αυτών.

5. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της απόφασης αυτής δεν προκαλείται δαπάνη εις βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:

 

Αντικαθίστανται τα δύο τελευταία εδάφια της παραγράφου ε της υπ' αριθμ. ΣΤ/1831/1978 (Β' 72) απόφασης του Υπουργού Συγκοινωνιών, όπως αυτή ισχύει και υπό τον τίτλο εξαιρέσεις, ως εξής:

 

"Παλαιά μηχανοκίνητα οχήματα (αντίκες), όπως αυτά καθορίζονται από το νομικό πρόσωπο που εκπροσωπεί επίσημα στην Ελλάδα τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (ΔΟΑ - FΙA), τη Διεθνή Ομοσπονδία Μοτοσικλέτας (ΔΟΜ - FΙM), ή την Διεθνή Ομοσπονδία Παλαιού Αυτοκινήτου (ΔΟΠΑ - FIVΑ) βάσει των διεθνών Κανονισμών τους, δύνανται να Κυκλοφορούν κατά τις εκδηλώσεις τις οργανούμενες ή εγκεκριμένες υπό των ανωτέρω εξουσιοδοτημένων νομικών προσώπων, καθώς και κατά τις αναγκαίες προς επισκευή και συντήρηση αυτών δοκιμές, βάσει πιστοποιητικού καταχωρήσεως, που θα εκδίδεται από τα προαναφερόμενα νομικά πρόσωπα.

Τα ανωτέρω μηχανοκίνητα οχήματα οφείλουν να φέρουν κατά τις ανωτέρω εξόδους των, τις χαρακτηριστικές αριθμημένες πινακίδες που εκδίδονται από τα παραπάνω εξουσιοδοτημένα νομικό πρόσωπα.

 

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Αθήνα, 29 Οκτωβρίου 2001

O ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΧΡ. ΒΕΡΕΛΗΣ



Καλησπέρα.Ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση.Το ΦΕΚ είναι του 2001 και έχουμε 2010.Ανήκω σε μία Λέσχη η οποία είναι Μέλος και Αντιπρόσωπος της Ε.Ο.Ο.Ε υπεύθυνη για έκδοση πινακίδων.Μάλιστα μέσα στο 2009 εκδόθηκαν πινακίδες από την συγκεκριμένη ομοσπονδία.Από ότι γνωρίζω υπάρχει δικαστική διένεξη μεταξύ των δύο ομοσπονδιών που η κάθε μία αναφέρει τον εαυτό της για νόμιμο και μοναδικό αντιπρόσωπο της FIVA στην Ελλάδα.Έχει αλλάξει κάτι;Παρακαλώ αν γνωρίζεται κάτι ενημερώστε με γιατί είμαι στη διαδικασία έκδοσης πινακίδων και θέλω να είμαι νόμιμος και ασφαλισμένος.Ευχαριστώ.
Καταγράφηκε
bug_power
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 423



Προφίλ
« Απάντηση #76 στις: Μάιος 01, 2010, 23:07:35 μμ »

Αγαπητε Παναγιωτη

Αποτι ξερω αυτο το Φεκ ισχυει μεχρι και σημερα!

Αν δεις μια ματια στο παρακατω λινκ που παραθετω θα δεις οτι το ANF το εχει η ΕΟΦΙΛΠΑ πλεον στην FIVA και η λοιποι απο κατω ειναι απλα μελη της.


http://www.fiva.org/EN/WW/Greece.htm

Οποται επανερχομασται στο Φεκ το οποιο λει:

"Παλαιά μηχανοκίνητα οχήματα (αντίκες), όπως αυτά καθορίζονται από το νομικό πρόσωπο που εκπροσωπεί επίσημα στην Ελλάδα τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (ΔΟΑ - FΙA), τη Διεθνή Ομοσπονδία Μοτοσικλέτας (ΔΟΜ - FΙM), ή την Διεθνή Ομοσπονδία Παλαιού Αυτοκινήτου (ΔΟΠΑ - FIVΑ) βάσει των διεθνών Κανονισμών τους, δύνανται να Κυκλοφορούν κατά τις εκδηλώσεις τις οργανούμενες ή εγκεκριμένες υπό των ανωτέρω εξουσιοδοτημένων νομικών προσώπων, καθώς και κατά τις αναγκαίες προς επισκευή και συντήρηση αυτών δοκιμές, βάσει πιστοποιητικού καταχωρήσεως, που θα εκδίδεται από τα προαναφερόμενα νομικά πρόσωπα."

Ελπιζω να σε βοηθησα καπως.

Και οτι αλλη απορια να υπαρχει καλο ειναι να τα λεμε διοτι υπαρχουν κενα τα οποια δεν πρεπει να υπαρχουν....

Πρεπει να μας διακατεχει η διαυγεια και η πραγματικοτητα του θεματος οχι μονο για της πινακιδες τις ΕΟΟΕ αλλα και για οτι αλλο συμβαινει στο χωρο που διαλεξαμε να περναμε της ωρες μας και μας ευχαριστει!

Η αγνοια σκοτωνει γιαυτο κυριοι βοηθατε για ενα καλυτερο αυριο! Στριφογύρισμα ματιών

Το ενα χερι νιβει ταλλο και τα δυο το προσωπο! Κλείσιμο ματιού

Αν παρεπιπτοντως ισχυει κατι αλλο ας μας το πει καποιος η κατι που δεν γνωριζουμε περισσοτερο!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 01, 2010, 23:11:42 μμ από bug_power » Καταγράφηκε
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΡΙΝΑΣ
Απλό μέλος
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 78


Προφίλ
« Απάντηση #77 στις: Μάιος 02, 2010, 00:14:05 πμ »

Αγαπητε Παναγιωτη

Αποτι ξερω αυτο το Φεκ ισχυει μεχρι και σημερα!

Αν δεις μια ματια στο παρακατω λινκ που παραθετω θα δεις οτι το ANF το εχει η ΕΟΦΙΛΠΑ πλεον στην FIVA και η λοιποι απο κατω ειναι απλα μελη της.


http://www.fiva.org/EN/WW/Greece.htm

Οποται επανερχομασται στο Φεκ το οποιο λει:

"Παλαιά μηχανοκίνητα οχήματα (αντίκες), όπως αυτά καθορίζονται από το νομικό πρόσωπο που εκπροσωπεί επίσημα στην Ελλάδα τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (ΔΟΑ - FΙA), τη Διεθνή Ομοσπονδία Μοτοσικλέτας (ΔΟΜ - FΙM), ή την Διεθνή Ομοσπονδία Παλαιού Αυτοκινήτου (ΔΟΠΑ - FIVΑ) βάσει των διεθνών Κανονισμών τους, δύνανται να Κυκλοφορούν κατά τις εκδηλώσεις τις οργανούμενες ή εγκεκριμένες υπό των ανωτέρω εξουσιοδοτημένων νομικών προσώπων, καθώς και κατά τις αναγκαίες προς επισκευή και συντήρηση αυτών δοκιμές, βάσει πιστοποιητικού καταχωρήσεως, που θα εκδίδεται από τα προαναφερόμενα νομικά πρόσωπα."

Ελπιζω να σε βοηθησα καπως.

Και οτι αλλη απορια να υπαρχει καλο ειναι να τα λεμε διοτι υπαρχουν κενα τα οποια δεν πρεπει να υπαρχουν....

Πρεπει να μας διακατεχει η διαυγεια και η πραγματικοτητα του θεματος οχι μονο για της πινακιδες τις ΕΟΟΕ αλλα και για οτι αλλο συμβαινει στο χωρο που διαλεξαμε να περναμε της ωρες μας και μας ευχαριστει!

Η αγνοια σκοτωνει γιαυτο κυριοι βοηθατε για ενα καλυτερο αυριο! Στριφογύρισμα ματιών

Το ενα χερι νιβει ταλλο και τα δυο το προσωπο! Κλείσιμο ματιού

Αν παρεπιπτοντως ισχυει κατι αλλο ας μας το πει καποιος η κατι που δεν γνωριζουμε περισσοτερο!
Φίλε ο διάλογος όταν είναι ουσιαστικός πάντα καταλήγει σε σωστά συμπεράσματα.Γι αυτό και ερωτώ:
'Οχημα που δεν έχει χαρτιά που να αποδεικνίουν το ιδιοκτησιακό καθεστώς του και πιο απλά αν κάποιος δεν μπορεί να αποδείξει ότι το όχημα που λέει ότι είναι δικό του με κάποιο επίσημο ένγραφο τότε ως γνωστό ακολουθει την διαδικασία του Πρωτοδικείου.Η βεβαίωση ή όπως αλλιώς λένε το χαρτί που θα πάρει από την υπηρεσία αυτή,του δίνει το δικαίωμα αν θέλει να βγάλει και πινακίδες ιστορικού οχήματος;Η υπηρεσία για να δώσει το όποιο χαρτί-το οποίο θα δίνει την δινατότητα έκδοσης πινακίδας-θα ζητήσει από αυτόν που κινεί την συγκεκριμένη διαδικασία να είναι μέλος Λέσχης που θα ανήκει σε κάποιον νόμιμο εκπρόσωπο της FIVA ή της FIA  στην Ελλάδα;
Καταγράφηκε
ropalas
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 372



Προφίλ
« Απάντηση #78 στις: Μάιος 02, 2010, 09:04:26 πμ »

Και στην κορφη κανελλα!
Καταγράφηκε
bug_power
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 423



Προφίλ
« Απάντηση #79 στις: Μάιος 02, 2010, 09:32:56 πμ »

Φίλε ο διάλογος όταν είναι ουσιαστικός πάντα καταλήγει σε σωστά συμπεράσματα.Γι αυτό και ερωτώ:
'Οχημα που δεν έχει χαρτιά που να αποδεικνίουν το ιδιοκτησιακό καθεστώς του και πιο απλά αν κάποιος δεν μπορεί να αποδείξει ότι το όχημα που λέει ότι είναι δικό του με κάποιο επίσημο ένγραφο τότε ως γνωστό ακολουθει την διαδικασία του Πρωτοδικείου.Η βεβαίωση ή όπως αλλιώς λένε το χαρτί που θα πάρει από την υπηρεσία αυτή,του δίνει το δικαίωμα αν θέλει να βγάλει και πινακίδες ιστορικού οχήματος;Η υπηρεσία για να δώσει το όποιο χαρτί-το οποίο θα δίνει την δινατότητα έκδοσης πινακίδας-θα ζητήσει από αυτόν που κινεί την συγκεκριμένη διαδικασία να είναι μέλος Λέσχης που θα ανήκει σε κάποιον νόμιμο εκπρόσωπο της FIVA ή της FIA  στην Ελλάδα;

Λογικα απο την στιγμη που εκδιδεται σχετικη βεβαιωση δεν χρειαζεται ναναι κανεις μελος σε καποια λεσχη διοτι με τιν σχετικη βεβαιωση θα μπορει να ξεκινηση την διαδικασια για να βγαλει ξανα πινακιδες υπουργειου εκ νεου και αδεια κυκλοφοριας.

Εκτος αν θεληση να το κανει με αριθμημενες πινακιδες απο καποια απο τις λεσχες που εχουν το δικαιωμα εκδοσης προσκομιζοντας αυτο ως αποδεικτικο στοιχειο για την εν λογο ιδιοκτησια του συγκεκριμενου οχηματος.

Αν γνωριζει κατι κανεις διχως κανελλα αλλα με το κερασακι στην τουρτα ας μας πει περισσοτερα! Γλώσσα
Καταγράφηκε
ropalas
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 372



Προφίλ
« Απάντηση #80 στις: Μάιος 02, 2010, 09:43:32 πμ »

 Μεγάλο χαμόγελο
Καταγράφηκε
dimitris tsianos
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 332



Προφίλ WWW
« Απάντηση #81 στις: Μάιος 02, 2010, 15:29:31 μμ »

προς μελετη Κλείσιμο ματιού

η παραγραφος ε της υπ' αριθμ. ΣΤ/1831/1978 (Β' 72) απόφασης του Υπουργού Συγκοινωνιών:
ε) Εξαιρέσεις

Ειδικά αυτοκίνητα και μοτοσυκλέττες που χρησιμοποιούνται μόνο για
αγώνες ταχύτητος ή δεξιοτεχνίας δύνανται να κυκλοφορούν, κατά τις
εκδηλώσεις τις οργανούμενες σύμφωνα με το άρθρο 49 του ΚΟΚ, έπι οδών ή
άλλων δημοσίων ή ιδιωτικών χώρων καθώς και κατά τις αναγκαίες προς
επισκευή και συντήρηση αυτών μετακινήσεις, βάσει πιστοποιητικού
καταχωρήσεως εκδιδομένου υπό της ΕΛΠΑ,

Τα ανωτέρω οχήματα οφείλουν να φέρουν κατά τις ανωτέρω εξόδους
των (για αγώνες, δοκιμές, μετακινήσεις) τις χαρακτηριστικές
αριθμημένες πινακίδες χορηγούμενες υπό της ΕΛΠΑ.

Δεν επιτρέπεται η δι` ιδίας δυνάμεως μετακίνηση των αγωνιστικών
αυτοκινήτων από και προς τον τόπο των αγώνων ή προς επισκευή και
συντήρηση αυτών.

Για τις ανωτέρω μετακινήσεις θα χρησιμοποιώνται φορτηγά ή
ρυμουλκούμενα.

Παλαιά αυτοκίνητα (αντίκες) όπως αυτά θα καθορίζονται υπό της
ΦΙΛΠΑ (Φίλοι Παλαιού Αυτοκινήτου) βάσει των διεθνών κανονισμών της
ΣΙΝΑ (FEΡΕRΑΤΙΟΝ IΜΤΕRΝΑΤΙΟΝΑL DES VOITURES ANGIENS) δύνανται να
κυκλοφορούν κατα τις εκδηλώσεις τις οργανούμενες ή εγκεκριμένες υπό
της ανωτέρω οργανώσεως καθώς και κατά τις αναγκαίες προς επι- σκευή
και συντήρηση αυτών δοκιμές, βάσει πιστοποιητικού καταχωρήσεως
εκδιδομένου υπό της ΦΙΛ.Π.Α.

Τα ανωτέρω αυτοκίνητα οφείλουν να φέρουν κατά τις ανωτέρω
εξόδους των τις χαρακτηριστικές αριθμημένες πινακίδες της ΦΙΛ.Π.Α.


η αποφαση του 1999:

ΑΡΙΘ.: Β/ΟΙΚ 13873/330/99/99
Είδος Εγγράφου: ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ
Αρχή έκδοσης: ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΦΕΚ: 1336Β
 

Αριθ. Β/Οικ 13873/330/99/99 (ΦΕΚ 1336 Β'): Συμπλήρωση διατάξεων της ΣΤ-1831/1978 (Β' 72) απόφασης του Υπουργού Συγκοινωνιών "περί καθορισμού τρόπου και διαδικασίας χορηγήσεως των αδειών κυκλοφορίας των αυτοκινήτων οχημάτων και των υπ' αυτών ρυμουλκουμένων".

 

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

 

Έχοντας υπόψη :

1. Την παρ. 2 του άρθρου 88 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, που κυρώθηκε με το Ν. 2696/1999, (Α' 57).

2. Την ΣΤ/1831/1978 (Β' 72) απόφαση του Υπουργού Συγκοινωνιών " περί καθορισμού τρόπου και διαδικασίας χορηγήσεως των αδειών κυκλοφορίας των αυτοκινήτων οχημάτων και των υπ' αυτών ρυμουλκουμένων".

3.Την ανάγκη να δοθεί η δυνατότητα στα Μηχανοκίνητα Οχήματα Ιστορικού Ενδιαφέροντος να λαμβάνουν μέρος σε εκδηλώσεις, που θα διοργανώνονται από την Ελληνική Ομοσπονδία Οχημάτων Εποχής.

4. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις αυτή της απόφασης δεν προκαλείται δαπάνη εις βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:

Στο τέλος της περίπτωσης Ε' της παραγράφου 6 και υπό τον τίτλο "Εξαιρέσεις" προστίθεται νέο εδάφιο, που έχει ως εξής:

"Μηχανοκίνητα οχήματα ιστορικού ενδιαφέροντος (αντίκες) όπως αυτά θα καταγράφονται από την Ελληνική Ομοσπονδία Οχημάτων Εποχής (Ε.Ο.Ο.Ε.) με βάσει τους διεθνείς κανονισμούς της FIA (Δ.Ο.Α.) και της FIVA και FIM (Δ.Ο.Π.Α.), δύναται να κυκλοφορούν, κατά τις εκδηλώσεις τις οργανούμενες σύμφωνα με το άρθρο 49 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, επί οδών ή άλλων δημοσίων ή ιδιωτικών χώρων καθώς και κατά τις αναγκαίες για επισκευή και συντήρηση αυτών μετακινήσεις, βάσει πιστοποιητικού καταχωρήσεως που θα εκδίδεται από την Ε.Ο.Ο. Ε.

Τα παραπάνω παλαιά οχήματα ιστορικού ενδιαφέροντος οφείλουν να φέρουν κατά τις προαναφερόμενες εξόδους των (για αγώνος, δοκιμές, μετακινήσεις) τις χαρακτηριστικές αριθμημένες πινακίδες που χορηγούνται από την Ε.Ο.Ο.Ε.".

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Αθήνα, 27 Μαΐου 1999


η αποφαση του 2001:

ΑΡΙΘ.: Α/ΟΙΚ.64079/5984/01 Βλέπετε το πλήρες κείμενο
Είδος Εγγράφου: ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ
Αρχή έκδοσης: ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΦΕΚ: 1512Β

Αριθ. Α-ΟΙΚ. 64079/5984/01 (ΦΕΚ Β 1512/9-11-01) : Αντικατάσταση διατάξεων της υπ' αριθμ. ΣΤ/1831/1978 (Β΄ 72) απόφασης του Υπουργού Συγκοινωνιών «περί καθορισμού τρόπου και διαδικασίας χορηγήσεως των αδειών κυκλοφορίας των αυτοκινήτων οχημάτων και των υπ' αυτών ρυμουλκούμενων», όπως ισχύει.


Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ


Έχοντας υπόψη τις διατάξεις:

1. Της παραγράφου 2 του άρθρου 88 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, που κυρώθηκε με το Ν. 2696/1999 (Α' 57).

2. Της υπ' αριθμ. ΣΤ/1831/1978 (Β' 72) απόφασης του Υπουργού Συγκοινωνιών «περί καθορισμού τρόπου και διαδικασίας χορηγήσεως των αδειών κυκλοφορίας των αυτοκινήτων οχημάτων και των υπ' αυτών ρυμουλκούμενων», όπως ισχύει.

3. Του άρθου 29Α του Ν. 1558/1985 (Α' 137), όπως αυτό προστέθηκε με το άρθρο 27 του Ν. 2081/1992 (Α' 154) και αντικαταστάθηκε με τη παράγραφο 2° του άρθρου 1 του Ν. 2469/1997 (Α' 138).

4. Την ανάγκη καθορισμού των όρων και προϋποθέσεων κυκλοφορίας των παλαιών μηχανοκίνητων οχημάτων (αντίκες), για τις εκδηλώσεις που διοργανώνονται ή για την επισκευή και συντήρηση αυτώΝ.

5. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της απόφασης αυτής δεν προκαλείται δαπάνη εις βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:

Αντικαθίστανται τα δύο τελευταία εδάφια της παραγράφου ε της υπ' αριθμ. ΣΤ/1831/1978 (Β' 72) απόφασης του Υπουργού Συγκοινωνιών, όπως αυτή ισχύει και υπό τον τίτλο εξαιρέσεις, ως εξής:

«Παλαιά μηχανοκίνητα οχήματα (αντίκες), όπως αυτά καθορίζονται από το νομικό πρόσωπο που εκπροσωπεί επίσημα στην Ελλάδα τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (Δ.Ο.Α. FIA), τη Διεθνή Ομοσπονδία Μοτοσικλέτας (ΔΟΜ FIM), ή την Διεθνή Ομοσπονδία Παλαιού Αυτοκινήτου (ΔΟΠΑ FIVA) βάσει των διεθνών κανονισμών τους, δύνανται να κυκλοφορούν κατά τις εκδηλώσεις τις οργανούμενες ή εγκεκριμένες υπό των ανωτέρω εξουσιοδοτημένων νομικών προσώπων, καθώς και κατά τις αναγκαίες προς επισκευή και συντήρηση αυτών δοκιμές, βάσει πιστοποιητικού καταχωρήσεως, που θα εκδίδεται από τα προαναφερόμενα νομικά πρόσωπα.

Τα ανωτέρω μηχανοκίνητα οχήματα οφείλουν να φέρουν κατά τις ανωτέρω εξόδους των, τις χαρακτηριστικές αριθμημένες πινακίδες που εκδίδονται από τα παραπάνω εξουσιοδοτημένα νομικά πρόσωπα.


Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.


Αθήνα, 29 Οκτωβρίου 2001


Καταγράφηκε
hpe
Πλήρες μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 162


Προφίλ
« Απάντηση #82 στις: Μάιος 02, 2010, 20:11:37 μμ »


Φίλε ο διάλογος όταν είναι ουσιαστικός πάντα καταλήγει σε σωστά συμπεράσματα.Γι αυτό και ερωτώ:
'Οχημα που δεν έχει χαρτιά που να αποδεικνίουν το ιδιοκτησιακό καθεστώς του και πιο απλά αν κάποιος δεν μπορεί να αποδείξει ότι το όχημα που λέει ότι είναι δικό του με κάποιο επίσημο ένγραφο τότε ως γνωστό ακολουθει την διαδικασία του Πρωτοδικείου.Η βεβαίωση ή όπως αλλιώς λένε το χαρτί που θα πάρει από την υπηρεσία αυτή,του δίνει το δικαίωμα αν θέλει να βγάλει και πινακίδες ιστορικού οχήματος;Η υπηρεσία για να δώσει το όποιο χαρτί-το οποίο θα δίνει την δινατότητα έκδοσης πινακίδας-θα ζητήσει από αυτόν που κινεί την συγκεκριμένη διαδικασία να είναι μέλος Λέσχης που θα ανήκει σε κάποιον νόμιμο εκπρόσωπο της FIVA ή της FIA  στην Ελλάδα;

ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟΥ?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Καταγράφηκε
dimitris tsianos
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 332



Προφίλ WWW
« Απάντηση #83 στις: Μάιος 02, 2010, 21:11:42 μμ »


Φίλε ο διάλογος όταν είναι ουσιαστικός πάντα καταλήγει σε σωστά συμπεράσματα.Γι αυτό και ερωτώ:
'Οχημα που δεν έχει χαρτιά που να αποδεικνίουν το ιδιοκτησιακό καθεστώς του και πιο απλά αν κάποιος δεν μπορεί να αποδείξει ότι το όχημα που λέει ότι είναι δικό του με κάποιο επίσημο ένγραφο τότε ως γνωστό ακολουθει την διαδικασία του Πρωτοδικείου.Η βεβαίωση ή όπως αλλιώς λένε το χαρτί που θα πάρει από την υπηρεσία αυτή,του δίνει το δικαίωμα αν θέλει να βγάλει και πινακίδες ιστορικού οχήματος;Η υπηρεσία για να δώσει το όποιο χαρτί-το οποίο θα δίνει την δινατότητα έκδοσης πινακίδας-θα ζητήσει από αυτόν που κινεί την συγκεκριμένη διαδικασία να είναι μέλος Λέσχης που θα ανήκει σε κάποιον νόμιμο εκπρόσωπο της FIVA ή της FIA  στην Ελλάδα;

ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟΥ?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
προφανως αναφερεται σε εκτακτη χρησικτησια επι κινητου αγαθου για αποκτηση  κυριοτητας
ρωτα οποιονδηποτε δικηγορο, θα σε ενημερωσει
Καταγράφηκε
SPITFIRE
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 505



Προφίλ
« Απάντηση #84 στις: Μάιος 12, 2010, 11:51:39 πμ »

Νομίζω πως ο Τσιανος ήταν κατατοπιστικός

Όσοι ξέρουν να διαβάζουν Ελληνικά βγάζουν τα συμπεράσματά τους...

Όσοι θέλουν να εθελοτυφλούν, γιατί άλλωστε δεν τους συμφέρει να το ψάξουν και πολύ... δικαίωμά τους είναι!

Αλλά ας μην προσπαθούν να μας πείσουν ότι το μάυρο είναι άσπρο Αναποφασιστικότητα
Καταγράφηκε

SPITFIRE
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 505



Προφίλ
« Απάντηση #85 στις: Μάιος 12, 2010, 12:16:37 μμ »

Καλησπέρα.Ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση.Το ΦΕΚ είναι του 2001 και έχουμε 2010.Ανήκω σε μία Λέσχη η οποία είναι Μέλος και Αντιπρόσωπος της Ε.Ο.Ο.Ε υπεύθυνη για έκδοση πινακίδων.Μάλιστα μέσα στο 2009 εκδόθηκαν πινακίδες από την συγκεκριμένη ομοσπονδία.Από ότι γνωρίζω υπάρχει δικαστική διένεξη μεταξύ των δύο ομοσπονδιών που η κάθε μία αναφέρει τον εαυτό της για νόμιμο και μοναδικό αντιπρόσωπο της FIVA στην Ελλάδα.Έχει αλλάξει κάτι;Παρακαλώ αν γνωρίζεται κάτι ενημερώστε με γιατί είμαι στη διαδικασία έκδοσης πινακίδων και θέλω να είμαι νόμιμος και ασφαλισμένος.Ευχαριστώ.

Δεν νομίζω ότι γνωρίζεις καλά το περιεχόμενο της διένεξης

Αν έχεις αμφιβολίες μπορεις να κάνεις το εξής:
Να στειλεις επιστολή στο Σωματείο σου κι εκείνοι να την προωθήσουν στην ΕΟΟΕ
παρουσίασε τους προβληματισμούς σου μέσω επίσημης επιστολής και ρώτα τη θέση τους επί του θέματος και ποιες είναι οι δικές τους απαντήσεις.

Θα ρωτούσα ξεκάθαρα: ΚΥΡΙΟΙ ΙΣΧΥΟΥΝ ΟΙ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΣΑΣ? ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΚΔΙΔΕΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ, ΜΕ ΒΑΣΗ ΠΟΙΟ ΦΕΚ?

Εγώ στη θέση σου θα ήθελα ΜΙΑ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΝΑ ΜΕ ΠΕΙΣΕΙ
Αν δεν την έπερνα, θα σήμαινε ότι κάποιο λάκκο έχει η φάβα

Γιατί αλλο να τα λέμε off-the-record στο εντευκτήριο κάποιας Ομοσπονδίας και άλλο να τα λέμε γραπτώς!!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 12, 2010, 12:22:33 μμ από SPITFIRE » Καταγράφηκε

emi9967
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 509


Προφίλ
« Απάντηση #86 στις: Μάιος 13, 2010, 09:28:47 πμ »

Πάρα πολύ σωστή η παρότρυνση  του spitfire, ΓΡΑΠΤΩΣ και μόνο!!! Κλείσιμο ματιού
Καταγράφηκε

Γιά να μπορείς να κερδίζεις, πρέπει πρώτα να μάθεις να χάνεις
SPITFIRE
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 505



Προφίλ
« Απάντηση #87 στις: Μάιος 13, 2010, 10:31:44 πμ »

Φίλε Μάριε, μπορώ να λέω ό,τι θέλω όταν έρχεσαι από το κλαμπ και πίνουμε τον καφέ μας.
Να κατηγορώ όποιον θέλω και να τα λέω όπως με συμφέρει για να δημιουργήσω εντυπώσεις

Όταν όμως μου πεις να τα βάλω σε ένα κομμάτι χαρτί όλα αυτά, φυσικά και θα προσέξω να μην γράψω πράγματα που δεν ισχύουν και ψέμματα.
Ίσως να αποφύγω να σου απαντήσω επί της ουσίας και να σου λέω άλλα αντί άλλων.... αλλά "κουβέντες του καφέ" δε θα τις βάλω σε ένα κομμάτι χαρτί

Verba volant, scripta manent έλεγαν οι Ρωμαίοι και κάτι ήξεραν  Κλείσιμο ματιού

Δε θέλεις φυσικά να σου πω τι πιστεύω πως θα γίνει αν ο φίλος μας ζητήσει εγγράφως τις απαντήσεις στα ερωτήματα που τον απασχολούν Αναποφασιστικότητα Το φαντάζεσαι κι εσύ άλλωστε... Κλείσιμο ματιού
Καταγράφηκε

COSMO MIKE
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2155



Προφίλ
« Απάντηση #88 στις: Μάιος 13, 2010, 12:14:53 μμ »

Ακριβως οπως τα λεει ο Νασος!
Καταγράφηκε

emi9967
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 509


Προφίλ
« Απάντηση #89 στις: Μάιος 14, 2010, 09:10:37 πμ »

Όχι Νάσο μου δεν θέλω!  Κλείσιμο ματιού
Καταγράφηκε

Γιά να μπορείς να κερδίζεις, πρέπει πρώτα να μάθεις να χάνεις
Σελίδες: 1 ... 4 5 [6]   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
TinyPortal v0.9.8 © Bloc

DEVELOPED BY ARTIME INTERNET SERVICES
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!